Pierde greutatea mai mare bum, Caloriile pe înțelesul tuturor

Caloriile pe înțelesul tuturor

12 moduri de a pierde excesul de grăsime de șold în mod natural acasă

Butt-Blasting Cardio Un capăt spate mândru și plictisitor face o impresie durabilă în timp ce ieși pe ușă. Cu toate acestea, odată cu înaintarea în vârstă, mulți oameni încep să piardă greutatea din spate din două motive: pierderea tonusului muscular și excesul de grăsime.

În misiunea de ardere a caloriilor ce depășesc limita admisă, mișcarea, efortul fizic de orice fel sunt esențiale. Când vorbim despre efort fizic, ne referim și la toate activitățile de peste zi care ne consumă energia. O oră de cărat și aranjat mobilă înseamnă de calorii pierdute! O oră de tuns iarba ajută la eliminarea a aproximativ de calorii.

Iată veștile bune, totuși - puteți ridica un fund înclinat cu planul corect de exerciții și o dietă sănătoasă. Vestea proastă este că nu există o soluție rapidă și ușoară pentru un capăt spate înclinat.

Cum să ridici cu ușurință un fund înclinat

Trebuie să pierzi grăsime și să câștigi mușchi, care necesită timp și efort. Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății?

pierde greutatea mai mare bum fat burner skald

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu ușurință caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Antrenament de forță pentru construirea fundului Construirea mușchilor capătului din spate este crucială pentru fixarea unui fund înclinat.

pierde greutatea mai mare bum pierderea în greutate fibroză pulmonară

Gluteus maximus este cel mai mare mușchi din corpul tău. Ceilalți doi mușchi importanți ai fundului sunt gluteus medius și minimus.

Răspunsurile experților pentru întrebările cititorilor Femeile sunt predispuse să câștige exces de grăsime în regiunile șoldului și coapsei. Vei fi surprins să afli că acesta este un avantaj în timpul sarcinii. Dezavantajul este însă că, după o anumită vârstă, gravidă sau nu, vei crește în greutate în jurul șoldurilor și coapselor, în funcție de tipul de corp 1. Acest lucru duce la apariția celulitei piele asemănătoare coajei de portocală datorită excesului de acumulare de grăsime și extinderea pielii.

Trebuie să crești dimensiunea acestor trei mușchi pentru a-ți ridica și întări fundul. Greutate corporală și genuflexiuni încărcate Vei dori să le faci și multe dintre ele.

pierde greutatea mai mare bum arderea grăsimilor pe abs ul inferior

Există multe tipuri de genuflexiuni pe care le puteți face, începând cu genuflexiunea standard cu greutate corporală și apoi adăugând greutate pentru genuflexiunile din spate, genuflexiunile din față și genuflexiunile sumo. Ghemuiturile cu un singur picior sunt o progresie mai provocatoare care se poate face cu sau fără greutăți. Câteva sfaturi pentru a profita la maximum de genuflexiunile tale.

Păstrați-vă spatele drept în fiecare ghemuit și, cu excepția ghemuitului cu picioare largi, mențineți picioarele în linie cu genunchii: Ghemuit adânc: Cu cât vă ghemuiți mai adânc, cu atât este mai mare activarea maximelor gluteus.

pierde greutatea mai mare bum puteți pierde grăsimea fără a pierde în greutate

Treceți în paralel sau sub paralel. Lărgiți-vă poziția: ExRx menționează că există o activare mai mare a gluteus maximus atunci când o ghemuit este realizat cu o poziție largă față de o poziție îngustă sau medie, dar numai atunci când ghemuitul este efectuat cu o sarcină grea, cum ar fi gantere sau o bară.

Îndreptați ușor degetele de la picioare pentru a se potrivi poziției mai largi.

Construiți mușchi Probabil ați observat că atunci când creșteți în greutate, fundul dvs.

Strângeți în partea de sus: Contractează-ți voluntar glutele pe tot parcursul exercițiului, dar mai ales în partea de sus a ghemuitului, pentru a le activa cu adevărat. Deadlifts pentru Zona de ardere a grăsimilor timp de 50 de ani Butt Această mișcare este următorul exercițiu cel mai bun pe care îl poți face.

Este un lift mai tehnic care necesită practică.

  • Pierdere în greutate
  • Sănătate Fitness 7 Secretele de pierdere în greutate Medicii le spun prietenilor Se poate simți imposibil să renunți la câteva kilograme sau la 30 de ani.
  • dieta și pierderea în greutate (dieta_greutate) - Profile | Pinterest
  • Caloriile pe înțelesul tuturor
  • Cum să ridici cu ușurință un fund înclinat - Sănătate -
  • 12 moduri de a pierde excesul de grăsime de șold în mod natural acasă - Ingrijirea Pielii -

Efectuarea unui deadlift cu o formă necorespunzătoare poate duce la rănire. Din nou, strângeți fesierii în partea pierde greutatea mai mare bum sus.

Mișcări suplimentare pentru construirea glutei Pentru a construi glutele, faceți, de asemenea, lovituri de șold, începând fără greutate și adăugând treptat greutate printr-o pungă grea, o bandă sau o bară. Faceți împingeri cu piciorul dublu și cu un singur picior. Consiliul American pentru Exerciții recomandă, de asemenea, alte exerciții minunate pentru a ridica și fesele ferme includ step-up-uri, lunges, răpire de șold lateral, hidranți de foc și reculuri de cablu.

Scopul de a lucra glute de două până la trei ori pe săptămână, ca parte a unei rutine de antrenament a forței corpului total. Pentru creșterea musculară, faceți trei până la șase seturi în intervalul de opt până la 12 repetări pierde greutatea mai mare bum fiecărui exercițiu.

7 Secretele de pierdere în greutate Medicii le spun prietenilor

Alegeți o greutate suficient de provocatoare încât gluteii să se simtă foarte obosiți de ultimul reprezentant. Pierde Grăsimea Mușchiul este ferm la atingere și rămâne la locul său - nu se lasă.

Dar dacă aveți exces de grăsime corporală, acesta atârnă de mușchi, ceea ce face ca partea din spate să arate slabă și moale. Pierderea de grăsime este o parte necesară a fixării unui fund înclinat.

Pierdere în greutate

Cu toate acestea, nu puteți reduce la fața locului, spune ExRx. Nu poți ținti doar fundul pentru pierderea de grăsime. Șansele sunt dacă aveți exces de grăsime la nivelul fundului, aveți exces de grăsime în alte zone ale corpului.

pierde greutatea mai mare bum pierderea în greutate jvl

Pentru a pierde grăsime în întregul corp, aveți un corp caloric, astfel încât consumați mai puține calorii în fiecare zi decât ardeți. Construirea mușchilor vă ajută să vă revitalizați metabolismul, astfel încât să ardeți mai multe calorii pe tot parcursul zilei.

Caloriile pe înțelesul tuturor

Scăderea aportului de calorii cu o dietă sănătoasă și efectuarea cardio vă vor ajuta să creșteți deficitul. Butt-Blasting Cardio Orice tip de cardio arde calorii, dar unele tipuri sunt mai bune decât altele pentru a viza țesutul.

pierde greutatea mai mare bum creșteți metabolismul după pierderea în greutate

Alergatul, urcarea scărilor și mersul înclinat sunt unele dintre cele mai bune forme de cardio de sablare. Ciclismul, spinning-ul, antrenamentul eliptic și step-aerobic sunt, de asemenea, câștigători.

CUM SĂ SLĂBEȘTI FĂRĂ SĂ-ȚI PIERZI FUNDUL - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Pentru arderea grăsimilor și construirea mușchilor, antrenamentul pe intervale de intensitate ridicată este cel mai bun pariu al tău, spune Mayo Clinic. Aceasta implică efectuarea unor scurte perioade de activitate intensă, urmată de o perioadă mai lentă de recuperare. De exemplu, alternând jogging și sprint pe banda de alergat - un minut de jogging, un minut de sprint, și apoi repetați. Faceți acest lucru timp de aproximativ 30 de minute, inclusiv o încălzire și o răcire.

De asemenea, puteți face intervale pe bicicletă, alpinist și eliptic.

Citițiși