Știință la pierderea de grăsimi, Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință

Pierderea de grăsime și zahăr

Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință Sunteți aici: »» DefatX »» Nutriție »» Cele 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință Grăsimea abdominală este o grăsime abdominală din jurul organului burții.

Grăsimi bune, grăsimi rele, grăsimi discutabile

Cu toate acestea, grăsimea abdominală este extrem de legată de diabetul de tip 2 și de bolile cardiovasculare. Iată 5 reguli de bază privind pierderea de grăsime susținute de știință. Mănâncă mai multe proteine În pierderea în greutate, proteina este cel mai important macronutrient.

  1. 3 metode susținute de știință pentru pierderea grăsimii ISSA
  2. 6 moduri simple de a pierde grăsimea din burtă, bazată pe știință | Nutriție | June
  3. Fiecare lire îți trece prin gură - sau nu?
  4. 10 mituri despre pierderea în greutate și ceea ce spune știința cu adevărat
  5. Fat burner wrap așa cum se vede la televizor

Cu toate acestea, acest lucru înseamnă că puteți mânca cu aproximativ de calorii mai puțin pe zi și vă îmbunătățește metabolismul 2, 3, 4. Când obiectivul dvs.

înainte de antrenament

Cu toate acestea, nu numai că vă va ajuta să big buddha fox 13 pierdere în greutate, ci și să vă împiedice să vă recâștigați greutatea 5.

Au fost mult mai puține grăsimi abdominale în rândul persoanelor care consumă proteine. Încercați să creșteți aportul de alimente bogate în proteine, cum ar fi zer, ouă, pește, carne roșie slabă și produse lactate.

  • Riscul de scădere în greutate
  • Potrivit Olandei, majoritatea cercetărilor arată că arderea grăsimilor este consecventă indiferent dacă mâncați înainte sau după un antrenament.

Dacă sunteți vegetarian sau vegan, luați în considerare prepararea alimentelor în ulei de cocos 8, 9. Mai multe studii sugerează că proteinele sunt împotriva acumulării de grăsime din burtă.

Este foarte probabil ca clienții de formare personală să fie familiarizați cu unele dintre cele mai populare diete, cum ar fi: Atkins, Ornish, South Beach, Weight Watchers și multe altele, dar este nevoie de mai mult decât de familiaritate pentru a arde grăsimi și a pierde în greutate!

Arde mai multe calorii decât mănânci Veți pierde kilograme dacă ardeți mai multe calorii decât mâncați. Cu toate acestea, prea mulți tipi încă subestimează cât mănâncă și cât ard.

Referințe Cele mai bune 25 de super-alimente pentru pierderea în greutate susținute de știință Superalimentele sunt supereroi pentru pierderea în greutate. Proprietatea lor de a arde grăsime este deosebită; perfect pentru pierderea în greutate pe termen lung și pe termen scurt. Dar, iată o problemă practică.

Evitați conjecturile și mențineți un jurnal săptămânal de alimente și gestionați aportul caloric zilnic. Consumați cu de calorii mai puține pe zi. Cele de calorii știință la pierderea de grăsimi egale cu o masă odată. Nu spunem că ați tăiat cina.

Account Options

Cu toate acestea, reduceți dimensiunea meselor și limitați-vă carbohidrații 10, 11, 12, Pentru a pierde grăsime, arde mai multe calorii decât mănânci. Cu toate acestea, exercițiile fizice regulate vă pot ajuta, de asemenea, să pierdeți grăsime și să știință la pierderea de grăsimi câteva alte beneficii pentru sănătate.

știință la pierderea de grăsimi

Evitați băuturile și alimentele zaharoase Efectele adăugate ale zahărului asupra sănătății metabolice sunt dăunătoare. Zahărul este pe jumătate glucoză, pe jumătate fructoză, iar ficatul metabolizează cantități semnificative de fructoză.

Fructele și pierderea în greutate - ce fructe au cele mai puține calorii? - GymBeam Blog

Cu toate acestea, dacă ficatul se supraîncarcă cu fructoză și acest lucru îl obligă pe ficat să transforme fructoza în grăsime undeva în zona abdominală 14, 15, Mai multe studii au arătat că excesul de zahăr poate duce la o acumulare mai mare de grăsime în burtă și ficat, din cauza cantităților enorme de fructoză. Unii cred că acesta este mecanismul principal din spatele efectelor nocive ale zahărului asupra sănătății. Crește grăsimea abdominală și hepatică, ducând la rezistență la insulină și sănătate metabolică scăzută 17, Creierul nu poate înregistra caloriile lichide ca calorii solide, astfel încât ajungi să mănânci mai multe calorii atunci când consumi băuturi cu zahăr.

Cercetările arată că riscul obezității la copii se datorează băuturilor zaharate 19, 20, Trebuie să citiți etichetele dacă știință la pierderea de grăsimi să reduceți nivelurile de zahăr din sânge.

știință la pierderea de grăsimi

Chiar și alimentele care sunt promovate ca fiind sănătoase conțin zahăr adăugat și au un efect negativ asupra sănătății dumneavoastră. Motivul principal al excesului de grăsime din burtă și ficat este consumul excesiv de zahăr.

știință la pierderea de grăsimi

Mănâncă grăsimi sănătoase Grăsimea din alimente nu se adaugă în burtă. Rezultatele dvs. Grăsimile precum untul, uleiul de cocos și avocado contribuie la reducerea foametei și sporesc producția optimă de testosteron în corpul dumneavoastră.

știință la pierderea de grăsimi

Tăiați carbohidrații din dieta dvs. Limitarea carbohidraților în dieta dvs. Când tăiați carbohidrații, pofta de mâncare scade și pierdeți în greutate.

  • Voi pierde în greutate cu un cpap
  • Din păcate, multe dintre lucrurile pe care le auzi sunt mituri false.

Peste 20 de studii controlate randomizate au arătat că dieta cetogenă cu conținut scăzut de carbohidrați determină pierderea în greutate de trei ori mai mare decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi 26, 27, 28, Studiile arată că o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați vizează grăsimile din burtă și ficat. Prin urmare, luați în considerare reducerea carbohidraților la 50 de grame pe zi, dacă trebuie să slăbiți. Acest lucru vă pune corpul într-o cetoză care vă reduce pofta de mâncare și vă face corpul să ardă grăsimi ca combustibil.

Cu toate acestea, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați au multe alte beneficii pentru sănătate, pe lângă pierderea în greutate 30, 31, Dieta cu conținut scăzut de carbohidrați poate reduce grăsimile abdominale.

Citițiși