Ridicarea și pierderea în greutate.

Un antrenament de ridicare a greutății pe tot corpul pentru pierderea în greutate - Sănătate -

CÂT DE REPEDE POȚI SLĂBI PRIN RIDICARE ÎN GREUTATE? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Linia de fund Mulți oameni care au ridicarea și pierderea în greutate să piardă în greutate se confruntă cu o întrebare dificilă - ar trebui să facă cardio sau să ridice greutăți? Sunt cele mai populare două tipuri de antrenamente, dar poate fi greu să știi care este o utilizare mai bună a timpului tău.

Acest articol vă spune tot ce trebuie să știți despre antrenamentul cardio vs greutatea pentru pierderea în greutate. Cardio arde mai multe calorii pe sesiune Mulți oameni de știință au cercetat câte calorii arde oamenii în timpul diferitelor activități. Pe baza acestei cercetări, vă puteți folosi greutatea corporală pentru a estima câte calorii veți arde în timpul diferitelor tipuri de exerciții, inclusiv antrenament cardio și cu greutăți.

Un antrenament de ridicare a greutății pe tot corpul pentru pierderea în greutate

Pentru majoritatea activităților, cu cât cântăriți mai mult, cu atât veți arde mai multe calorii. Dacă cântăriți 73 de kilograme, veți arde aproximativ de calorii pe 30 de minute de jogging într-un ritm moderat.

pierde 12 grăsimi corporale în 12 săptămâni pierderea în greutate mix

Dacă ar fi să alergi într-un ritm mai rapid de 6 mile pe oră, ai arde în jur de de calorii în 30 de minute. Pierde greutatea geelong de altă parte, dacă vă antrenați în greutate pentru aceeași perioadă de timp, este posibil să ardeți în jur de de calorii. În general, veți arde mai multe calorii pe sesiune de cardio decât antrenamentul cu greutăți pentru aproximativ aceeași cantitate de efort. Rezumat: Numărul de calorii pe care le ardeți în timpul exercițiilor fizice depinde de mărimea corpului și de cât de intens vă exercitați.

De obicei, un antrenament cardio arde mai multe calorii decât un antrenament cu greutate de aceeași durată.

goluri bune de pierdere în greutate pe lună bărbații de slăbire pentru bărbați văzute tv

Antrenamentul cu greutăți vă ajută să ardeți mai multe calorii în fiecare zi Deși un antrenament de antrenament cu greutăți nu arde de obicei la fel de multe calorii ca un antrenament cardio, are și alte beneficii importante.

De exemplu, antrenamentul cu greutăți este mai eficient decât cardio la construirea mușchilor, iar mușchiul arde mai multe calorii în repaus decât alte țesuturi, inclusiv grăsimea.

  • Dar dacă doriți să arătați și să vă simțiți cel mai bine în acest proces, ridicarea greutăților este o componentă cheie a pierderii de grăsime pe termen lung.
  • Semne de alarma: pierdere in greutate (scadere in greutate) involuntara | hanul-cu-flori.ro
  • Un antrenament de ridicare a greutății pe tot corpul pentru pierderea în greutate - Sănătate -
  • Surse de informatie Semne de alarma: pierdere in greutate scadere in greutate involuntara Scaderea inexplicabila in greutate sau slabirea neintentionata — in special, daca este semnificativa sau persistenta — ar putea fi un semn al unei probleme medicale.

Din această cauză, se spune în mod obișnuit că construirea mușchilor este cheia creșterii metabolismului în repaus - adică câte calorii arzi în repaus. Un studiu a măsurat metabolismul de odihnă al participanților în timpul a 24 de săptămâni de antrenament cu greutăți.

Deși acest lucru poate suna bine, este important să vă ridicarea și pierderea în greutate câte calorii reprezintă acest lucru. Pentru bărbați, metabolismul în repaus a crescut cu aproximativ de calorii pe zi.

La femei, erau doar aproximativ 50 de calorii pe zi. Astfel, antrenamentul cu greutăți și construirea unui pic de mușchi nu va face metabolismul să crească, dar îl poate crește cu o cantitate mică.

  • Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine.
  • CÂT DE REPEDE POȚI SLĂBI PRIN RIDICARE ÎN GREUTATE? - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -
  • Cardio înainte sau după ridicarea greutății: Care este mai bun pentru pierderea în greutate?
  • Linia de jos Mulți oameni care au decis să slăbească se găsesc blocați cu o întrebare dificilă - ar trebui să facă cardio sau să ridice greutăți?

Cu toate acestea, antrenamentul cu greutăți are și alte beneficii importante pentru arderea caloriilor. Mai exact, cercetările au arătat că arzi mai multe calorii în orele următoare unei sesiuni de antrenament cu greutăți, în comparație cu un antrenament cardio 5, 6, 7.

Care este cel mai bun exercițiu pentru pierderea în greutate ?

De fapt, există rapoarte despre metabolismul în repaus care rămâne ridicat până la 38 de ore după antrenamentul cu greutăți, în timp ce nu s-a raportat o astfel de creștere cu cardio 7. Aceasta înseamnă că beneficiile greutății de a arde calorii nu se limitează doar la exercițiile fizice. Puteți continua să ardeți calorii ore sau zile după aceea.

idei de meniu pentru slabit jazmine sullivan pierdere în greutate

Pentru majoritatea tipurilor de exerciții, un antrenament mai intens va crește numărul de calorii pe care le arzi după aceea 8. Rezumat: Antrenamentul cu greutăți vă poate îmbunătăți metabolismul în timp, deși modificările nu sunt uriașe.

De asemenea, antrenamentul cu greutăți este de obicei mai eficient decât cardio la creșterea numărului de calorii pe care le arzi după un antrenament. Instruirea la intervale de intensitate ridicată oferă beneficii similare cu Cardio în mai puțin timp Deși exercițiile cardio și de greutate sunt două dintre cele mai populare antrenamente, există și alte opțiuni.

Unul dintre acestea este antrenamentul la intervale de intensitate mare HIITcare implică scurte scurte de exerciții fizice foarte intense, alternate cu perioade de recuperare de intensitate redusă. De obicei, un antrenament HIIT va dura aproximativ de minute.

ajutorul de glutamină în pierderea în greutate pierde în greutate 9 runde

Puteți utiliza HIIT cu o varietate de exerciții diferite, inclusiv sprinting, ciclism, jumping frânghie sau alte exerciții de greutate corporală. Un studiu a comparat caloriile arse în timpul a 30 de minute de HIIT, antrenament cu greutăți, alergare și ciclism.

Cardio vs. ridicarea greutății: care este mai bine pentru pierderea în greutate?

Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă neapărat că alte tipuri de exerciții nu sunt bune pentru pierderea în greutate. HIIT și cardio-ul tradițional pot avea efecte similare asupra pierderii în greutate Cercetările care au examinat peste de adulți supraponderali și obezi au constatat că HIIT și cardio-ul tradițional au redus grăsimea corporală și circumferința taliei în măsuri similare.

Mai mult, alte cercetări au arătat că antrenamentele în stil HIIT pot arde cam același număr de calorii ca cardio-ul tradițional, deși acest lucru depinde de intensitatea exercițiului.

Unele cercetări estimează că puteți arde aproximativ de calorii în 30 de minute de cardio sau HIIT dacă cântăriți 73 kg. Unul dintre beneficiile potențiale ale HIIT este că puteți petrece mai puțin timp practicând exerciții fizice, deoarece perioadele de odihnă sunt incluse între perioadele intense de activitate.

Rezumat: Antrenamentul cu intensitate ridicată HIIT poate arde calorii într-o perioadă scurtă de timp.

Cardio vs. Ridicarea în Greutate: Care este mai bine pentru pierderea în greutate?

Unele cercetări arată că poate arde mai multe calorii decât greutățile sau cardio. În general, poate produce o pierdere în greutate similară cu ridicarea și pierderea în greutate cardio, dar cu mai puțin timp petrecut la antrenament. Utilizarea mai multor tipuri de exerciții poate fi cea mai bună Colegiul American de Medicină Sportivă ACSM este una dintre cele mai mari și mai respectate organizații care oferă recomandări de exerciții.

Citițiși