Provocarea de ardere a grăsimilor. Rutină de ardere a grăsimilor de 10 minute: provocarea Tornado

Acceptați provocarea Cum să deveniți unul; aparat de ardere a grasimilor; în cinci pași

Rutină de ardere a grăsimilor de 10 minute: provocarea Tornado Deși în acest moment al lunii, veți fi început deja să implementați strategii eficiente pentru a elimina kilogramele achiziționate în timpul Crăciunului, Sunt convins că sunt încă mulți dintre voi care stați în spatele găsirii unei metode utile care să vă fie de folos atunci când vine vorba de slăbit.

provocarea de ardere a grăsimilor

Ei bine, astăzi vreau să te ajut cu asta Rutină de 10 minute de ardere a grăsimilor, simplu și extrem de eficient. Așa cum facem de obicei la Exerciții acasă, este foarte ușor de realizat, din două serii de motive: Primul este că această rutină de ardere a grăsimilor constă doar dintr-un singur exercițiu Și că acest exercițiu se face fără a avea niciun fel de material Provocarea arderii grăsimilor în 10 minute Înainte de a începe, vă voi lăsa articolul în care vă explicăm cum trebuie făcută provocarea de ardere a grăsimilor în 10 minute: După ce am furnizat informațiile despre exerciții, voi explica secvența pe care o urmează această rutină de ardere a grăsimilor.

Trebuie să realizăm genuflexiuni de tornadă timp de 20 de secunde la rând, odihnindu-ne încă 10 secunde.

Cu toate acestea, pentru a fi mult mai ușor de urmărit, am pregătit un videoclip care vă va ghida pe tot parcursul instruirii: Dar, întrucât nu toată lumea este capabilă să țină pasul cu ritmul de a fi timp de 20 de secunde, făcând în mod constant genuflexiuni de tornadă, vă voi oferi două alternative, astfel încât să puteți provocarea de ardere a grăsimilor acest lucru provocare pentru arderea grăsimilor: Fără odihnă: Aceasta înseamnă că, pe măsură ce începem să facem tufișuri de tornadă după intervalevom încerca să le facem des și fără odihnă.

Adică, în același mod descris în videoclip.

provocarea de ardere a grăsimilor

Odihnește cât mai puțin posibil: Putem face pauze mici pe parcursul celor 20 de secunde, încercând să acumulăm numărul maxim posibil de repetări pe secvență. Ideea este că suntem capabili să facem stadiile de pierdere a grăsimilor mai multe ghemuri provocarea de ardere a grăsimilor tornadă pe care le putem, odihnind minimul, astfel încât pierderea în greutate să fie mai mare.

Provocări suplimentare Dacă îți place acest sistem de antrenament, atunci îți ofer alte tipuri de provocări care te pot ajuta în cruciada ta împotriva supraponderabilității:.

provocarea de ardere a grăsimilor

Citițiși