Pierderea de grăsimi liss

pierderea de grăsimi liss

Liss Ard Estate, Castletownshend Road, Skibbereen, County Cork, Ireland ohto multi slim 31

Cardio este cu adevărat secretul pierderii de grăsime? Unul dintre cele mai discutate subiecte din industria fitnessului este acesta: pierderea cardio și a grăsimilor. Iată ce vor să știe clienții dvs. Ce tip de cardio va optimiza pierderea de grăsime? Vestea bună este că există unele cercetări destul de clare pierderea de grăsimi liss pot răspunde la aceste cura de slabire rina retete. În primul rând, să aruncăm o privire la ceea ce este de fapt cardio și la ce fac diferitele tipuri pentru corpul tău.

Antrenament aerob vs.

Pentru a înțelege cum corpul nostru pierde grăsime în timpul antrenamentului și pentru a putea explica mai bine clienților dvs. Activitate aerobă.

nu a pierdut meme de greutate

Antrenamentul aerob necesită prezența oxigenului. Este tipul de activitate care funcționează în primul rând fibrele musculare de tip I. Acest lucru ajută la creșterea pierderea de grăsimi liss musculare și a dimensiunii capilarelor și, în general, ajută mușchiul inimii să pompeze sângele mai eficient.

Pierderea de grăsime corporală în 8 săptămâni

Activitate anaerobă. Acesta este exact opusul activității aerobice. Antrenamentul anaerob este un exercițiu care nu necesită prezența oxigenului. Funcționează fibrele musculare de tip II, ceea ce duce la mărirea și rezistența mai mare a mușchilor. Sprintarea până când eliminați gazul sau antrenamentul de rezistență cu greutăți mari este anaerob.

Înainte de a răspunde la întrebarea care este mai bine, de ce facem cardio deloc? Întrebarea importantă nr. Răspunsul rapid este nu.

cea mai bună aplicație de scădere în greutate hiit

Nu trebuie să faceți exerciții cardio pentru a pierde grăsime. Puteți pierde grăsime prin pierderea de grăsimi liss aportului de calori, prin antrenament de rezistență sau printr-o combinație a ambelor.

Căi de a pierde grăsime corporală

Principalul factor în pierderea grăsimii corporale este consumul de mai puține calorii decât cheltuiți. Cardio vă poate ajuta să cheltuiți mai multe calorii, dar nu este absolut necesar.

Antrenamentul HIIT este cheia! Există vreun cum să slăbești de pe șolduri pentru care să nu vă placă antrenamentul HIIT? Trei diete cu conținut scăzut de carbohidrați pentru a se usca Grăsimile se dizolvă cu o viteză amețitoarecu ajutorul acestui program dovedit științific. În ceea ce privește antrenamentul de tip cardio, într-un interval de timp scurt și de mare intensitate, adică HIIT, este foarte popular printre entuziaștii de fitness. Cu toate că HIIT nu are nimic de a face cu Bounty Hunter, se poate simți că problema țesutului adipos din organism este în vizorul său.

Restricționarea aportului de calori este o soluție evidentă la pierderea de pierderea de grăsimi liss. Dacă consumi mai puține calorii, vei arde și vei pierde mai multe grăsimi. Dar, ce zici de antrenamentul de rezistență? Cum ajută asta la pierderea de grăsime? Antrenamentul de rezistență este una dintre cele mai bune modalități de a te slăbi, deoarece construiește mușchi. Țesutul muscular necesită mai multe calorii pentru a funcționa, chiar și în repaus, decât țesutul adipos.

Cu cât ai mai multă masă musculară, cu atât arzi mai multe calorii pe zi. Doar pentru că cardio nu este necesar pentru pierderea de grăsime nu înseamnă că nu ar trebui să o faci. Cardio are alte beneficii, în special pentru sănătate, și poate contribui la deficitul dvs.

O perspectivă tradițională privind pierderea de cardio și grăsime este că un antrenament bun, lung, de intensitate redusă pe stomacul gol va duce la cea mai mare pierdere de grăsime. O cursă lungă și lentă, primul lucru dimineața, este antrenamentul zilnic pentru mulți oameni.

Cu toate acestea, opiniile în acest sens se schimbă, cu cercetări care să o susțină.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Cardio-ul aerob de intensitate mai mică duce la pierderea mai mică a grăsimii și poate chiar împiedica creșterea musculară, în comparație cu antrenamentele HIIT. Cu alte cuvinte, HIIT a determinat organismul să vizeze depozitele de grăsime pentru energie, ceea ce înseamnă o pierdere mai mare de grăsime.

Cercetătorii au descoperit, de asemenea, că antrenamentele HIIT pot crește nivelul hormonului de creștere din organism, ceea ce poate contribui și la pierderea de grăsime.

avon fat burner

Există un timp și un loc pentru toate tipurile de exerciții și ambele tipuri de cardio. Atât antrenamentul aerob, cât și cel anaerob oferă multe beneficii. Răspunsul definitiv, deocamdată, este că HIIT este primul care vine în ceea ce privește arderea grăsimilor.

Deci, dacă obiectivul numărul unu al clientului dvs. De asemenea, amintiți-vă că, dacă clientul dvs. Este posibil să aibă nevoie de timp pentru a lucra până la un nivel de fitness în care se simt suficient de confortabil pierderea de grăsimi liss a începe să efectueze antrenamente la intervale. Antrenamentul de rezistență crește mușchii și duce la o cheltuială mai mare de energie în repaus.

Antrenamentul LISS are, de asemenea, beneficii, inclusiv creșterea masei musculare în inimă, eliminarea mai bună a deșeurilor metabolice, utilizarea mai multă a grăsimilor ca combustibil în loc de zahăr și, de fapt, oxidarea crescută a grăsimilor. Sunteți gata să adăugați mai mult la banca dvs. Înscrieți-vă la cursul de rezistență și condiționare al ISSA!

Citițiși