Pierde greutatea evitați zahărul, Postarea zahărului rafinat pentru scăderea în greutate

pierde greutatea evitați zahărul

Concluzie Dacă doriți să slăbiți 4 kilograme 4,5 kg într-o lună, trebuie să ardeți de calorii pe săptămână 1. O dietă cu conținut scăzut de calorii, cardio și modificări ale stilului de viață vă pot ajuta. Dar studiile arată că un deficit caloric de nu este întotdeauna posibil din punct de vedere fizic 23.

Mai mult, o dietă cu conținut scăzut modificați pierderea în greutate proprietarului calorii poate duce la încetinirea metabolică 4. În acest caz, ce ar trebui să faci dacă vrei să slăbești 10 kilograme în 30 de zile?

Derulați în jos pierde greutatea evitați zahărul a afla! Numărați caloriile Pierderea în greutate are o ecuație simplă.

pierde greutatea evitați zahărul

Mai multe calorii și mai puține calorii în 5. Numărarea caloriilor vă va oferi o idee corectă despre câte calorii consumați și cheltuiți. Vă va ajuta să urmăriți mai bine progresul în scădere în greutate. În mod ideal, trebuie să reduceți de calorii din aportul total de calorii în prima săptămână pentru a începe slăbirea.

Evitați zahărul pentru pierderea în greutate. Cum să evitați creșterea în greutate

Puteți reduce în continuare de calorii în săptămâna viitoare. Dar, dacă vă antrenați, o dietă cu conținut scăzut de calorii nu este ideală. În funcție de cheltuielile calorice zilnice, consumați calorii pe zi. Măriți sau micșorați aportul de calorii în funcție de momentul antrenamentului.

pierde greutatea evitați zahărul

Reduceți carbohidrații rafinați Glucidele rafinate au valoare nutritivă zero. Acestea sunt ușor de digerat, provoacă creșteri ale zahărului din sânge și duc la inflamație și obezitate scăzută 67. Oamenii de știință au descoperit că o dietă bogată în carbohidrați rafinați duce la grăsimea abdominală sau la obezitate abdominală 8.

pierde greutatea evitați zahărul

Aruncați toate carbohidrații rafinați din cămară. Pierde greutatea evitați zahărul pot include făină rafinată, orez alb, pâine, paste, făină de orez, cereale pentru micul dejun, aluat pentru pizza și zahăr.

Ce să nu mănânci pentru a pierde greutatea coapsei?

Spune Nu Zahărului Zahărul rafinat și alimentele care conțin zahăr adăugat prezintă un risc serios pentru sănătate. Zahărul rafinat poate duce la obezitate, rezistență la insulină, foamete crescută, diabet și boli de inimă pe termen lung 9.

Nu lăsați zahărul rafinat, dulciurile, bomboanele, produsele de patiserie, prăjiturile, gumele de mestecat, clătitele, băuturile îndulcite și gogoșile. Reducerea zahărului poate duce la reducerea aportului de calorii. Acest lucru scade riscul de boli metabolice Puteți consuma maximum pierde greutatea evitați zahărul g zahăr pe zi, conform instrucțiunilor OMS Verificați etichetele nutriționale pentru fructoză, sirop de porumb bogat în fructoză, zahăr adăugat etc. Adăugați mai multe fibre Consumul de mai multe fibre dietetice este excelent pentru pierderea în pierde greutatea evitați zahărul.

Fibrele dietetice sunt un bun carbohidrat pe care oamenii nu îl pot digera și absorbi Acesta adaugă volum în scaun, ajută la descompunerea grăsimilor în acizi grași cu lanț scurt și crește numărul și varietatea bacteriilor intestinale bune. Fibra formează, de asemenea, un strat asemănător gelului și crește sațietatea 131415 Consumați legume, fructe și cereale integrale pentru a obține mai multe fibre dietetice.

Acestea vă vor ține foamea sub control și vă vor ajuta să reduceți aportul de calorii.

  1. Pagina principala Pierderea în greutate fără dietă?
  2. Are zahăr brun gras sau pierde în greutate?
  3. Dieta eficienta de slabit 20 kg
  4. Poate montelukast provoca pierderea în greutate

Puteți consuma aceste alimente bogate în fibre dietetice. Reduce aportul de energie, menține masa musculară și previne recâștigarea greutății 171819 Iată ce puteți considera surse bune de proteine: piept de pui fără piele, macrou, somon, rohu, pomfret, basa, murrel, eglefin, sardină, curcan măcinat, ciupercă, tofu, brânză ricotta, brânză de vaci, apă de cazeină, linte, rinichi fasole, soia, fasole garbanzo, fasole spaghetti squash bun pentru pierderea în greutate, mazăre cu ochi negri, mazăre, lapte de soia, albușuri de ou, migdale, fistic, semințe de in, semințe de floarea soarelui și semințe de chia.

CÂTĂ GREUTATE POT PIERDE DACĂ ELIMIN ZAHĂRUL? - ALIMENTE ȘI SĂNĂTATE - 2021

Consumați grăsimi sănătoase Acizii grași polinesaturați omega-3 care se găsesc în uleiul de pește, peștii grași, acizii grași mononesaturați ulei de măsline și grăsimile saturate cu lanț mediu uleiul de cocos sunt grăsimile sănătoase pe pierde greutatea evitați zahărul le puteți include în dieta dvs. Grăsimile sănătoase contribuie la pierde greutatea evitați zahărul inflamației și a creșterii în greutate asociate Surse de grăsimi sănătoase - Sardină, macrou, hilsa, somon, ton, ulei de măsline, ulei de tărâțe de orez, unt de arahide, unt de floarea soarelui, pepita, semințe de pepene galben, semințe de chia, semințe de in, semințe de floarea-soarelui, nuci, migdale, nuci de macadamia, alune și fistic.

Evitați alimentele procesate Alimentele procesate, cum ar fi cârnații, salamul, alimentele gata de consumat, conservele de fructe sau legume, alimentele și băuturile ambalate și alimentele congelate sunt încărcate cu zahăr și sodiu adăugat. De asemenea, conțin conservanți, coloranți artificiali și agenți de aromatizare. Aceste alimente au o valoare nutritivă redusă și sunt bogate în calorii și grăsimi trans.

Postarea zahărului rafinat pentru scăderea în greutate

Dacă vrei să slăbești 10 kilograme într-o lună, trebuie să eviți consumul de alimente procesate. Consumați legume proaspete, fructe, surse de proteine, grăsimi sănătoase, cereale integrale și rămâneți hidratat pentru a pierde în greutate. Evitați pansamentele și sosurile Pansamentele și sosurile pentru salată sunt încărcate cu făină, zahăr și sare. Evitați toate condimentele îmbuteliate.

pierde greutatea evitați zahărul

În schimb, rămâneți la hummus, pansament cu ulei de măsline, pansament cu suc de portocale și pansament cu iaurt. Porți-vă mesele Chiar și alimentele sănătoase vă pot face să câștigați în greutate dacă nu practicați controlul porțiilor.

Mănâncă într-o farfurie mică. Jumătate din farfurie ar trebui să conțină legume, în timp ce proteinele ar trebui să ocupe o pătrime, iar cealaltă a patra trebuie să conțină cereale integrale.

De asemenea, acordați atenție mâncării atunci când mâncați.

Cum să pierzi 10 kilograme într-o lună

Acest lucru vă pierde greutatea evitați zahărul oferi creierului un indiciu cu privire la cantitatea de alimente pe care le-ați consumat, prevenind astfel supraalimentarea. Gustare sănătoasă Gustarea nesănătoasă singură poate duce la o creștere în greutate Iată o listă de gustări sănătoase: Gustări sănătoase de consumat Pepene verde, apă de cocos, pepene galben, măr, căpșuni, afine, rodie, guava, portocală, pară, grapefruit, iaurt simplu, brânză ricotta, morcov și hummus, chipsuri de legume coapte, fistic în coajă, 4 migdale înmuiate, 2 curmale, 1 banană, o mână de gram de Bengal înmuiat, ½ cană boabe întregi de moong cu roșii și castraveți, cafea neagră, ceai verde, ceai verde matcha și sucuri de fructe și piureuri.

Fii atent cu băuturile Dacă intenționați să slăbiți 10 kilograme în 30 de zile, trebuie să evitați consumul de sifon, sodă dietetică, sucuri de fructe și legume ambalate, alcool și cafea sau ceai cu cremă și zahăr.

Acestea conțin o cantitate mare de zahăr și sunt bogate în calorii. De asemenea, conțin arome adăugate, conservanți, apă carbogazoasă și îndulcitori artificiali. Puteți alege în schimb apă simplă, apă de detoxifiere, apă de cocos, suc de fructe proaspăt presat sau un pahar de vin roșu.

Rapid intermitent Postul intermitent a pierde greutatea evitați zahărul dovedit științific că creează un deficit caloric și ajută la pierderea în greutate Posti 16 ore și sărbătorești 8 ore.

Această metodă de a mânca are, de asemenea, multe beneficii pentru sănătate, în afară de pierderea în greutate.

pierde greutatea evitați zahărul

Începeți prin post o dată pe săptămână și transformați-l treptat într-o rutină treptat. Mănâncă încet Consumul lent ajută la reducerea foametei și a consumului de calorii Oamenii de știință au descoperit, de asemenea, că mestecarea alimentelor bine ajută la gestionarea greutății Consumul lent a fost dovedit a fi o strategie dietetică pentru persoanele cu obezitate și diabet Prin urmare, mestecați încet și acordați atenție mâncării dvs. Faceți mai mult cardio Cardio este excelent pentru pierderea în greutate.

Un studiu a constatat că intensitatea cardio de înaltă intensitate duce la scăderea grăsimii corporale și a circumferinței taliei În primele două săptămâni, concentrați-vă pe arderea caloriilor făcând aerobic, alergând, sărind coarda, Zumba, înotând sau practicând un sport. Faceți antrenament de forță Antrenamentul de forță ajută la prevenirea pierderii musculare.

Pierde 10 kilograme - de ce slăbirea poate fi de interes pentru tine

Cardio provoacă atât grăsimi, cât și pierderi musculare. După a doua săptămână, când ați pierdut o cantitate considerabilă de greutate și grăsime în apă, începeți antrenamentul de forță de două ori pe săptămână. Faceți antrenament de bandă de rezistență, exerciții de greutate corporală, ridicare de greutăți și antrenament TRX. Somn și odihnă Somnul și odihna sunt la fel de importante ca și antrenamentul de 5 ore pe săptămână.

pierde greutatea evitați zahărul

Citițiși