Metode de slabit la picioare

metode de slabit la picioare

Cel mai rapid mod de a slabi si tonifia in acelasi timp Publicat: 30 Dec. Iar de obicei, cel mai repede se depune in zona picioarelor, dar si a abdomenului, capatand un aspect inestetic pentru multi oameni. De aceea, daca vrei sa sa dai jos cateva kilograme si sa-si tonifici musculatura, avem cateva idei pentru tine.

metode de slabit la picioare eco slim și el corte ingles

Genuflexiune cu greutate in maini Pentru acest exercitiu vei avea nevoie de o greutate, pe care o iei si o tii in fata pieptului cu ambele maini. Dupa aceea, departeaza picioarele si indreapta varfurile picioarelor spre exterior. Ramai in aceasta pozitie si executa 1 sau 2 seturi de genuflexiuni a cate 15 repetari fiecare.

Cum sa slabesti in zona stomacului si a picioarelor

Fandare cu greutati in maini Si la acest exercitiu vei avea nevoie de greutati. Stand in picioare, tine in fiecare mana o greutate si fa un pas inainte insa nu foarte mare pentru a nu te suprasolicita. Dupa aceea, coboara piciorul din spate pana ajungi cu genunchiul aproape de sol.

Este important ca coapsa si gamba sa formeze un unghi de 90 de grade. Mare grija pentru ca traiectoria genunchiului piciorului din fata nu trebuie sa depaseasca degetele acestuia.

Fă asta timp de 12 minute pe zi și vei avea picioare tonifiate în cel mai scurt timp

Apoi revino la pozitia initiala si repeta exercitiul cu celalalt picior. Genuflexiune pe un picior Renunta la greutati, fiindca nu vei mai avea nevoie de ele. Stai in picioare cu bratele intinse la nivelul umerilor si ridica un picior.

Stand in aceasta pozitie fa o genuflexiune iar apoi revino la pozitia initiala. Este necesar sa faci o serie a cate 15 repetari.

Metode de slăbit rapid pentru a avea picioare sexy vara aceasta

Ridicari pe varfuri stand pe stepper Vei avea nevoie de un stepper sau poti improviza ceva. Incepe prin a sta pe varfuri pe marginea stepperului, dupa care coboara calcaiele pana la nivelul degetelor.

Este necesar sa repeti aceasta miscare de 10 ori. Ridicarea piciorului in lateral Renunta la stepper si stai in genunchi, cu mainile sprijinite pe podea.

PICIOARE SUBTIRI IN 10 ZILE - Exercitii Pentru Picioare Subtiri - Acasa

Acum, din aceasta pozitie, ridica piciorul in lateral si repeta de 15 ori pentru fiecare picior in parte. Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe picioare si tonifierea muschilor. Rotatii ale trunchiului O sa ai nevoie de o minge medicinala sau o gantera.

Cum să slăbim pe picioare și coapse: sfaturi pentru femeile care preferă mini

Stai in pozitia sezut cu genunchii indoiti si cu mingea sau gantera in ambele maini, si roteste usor trunchiul dintr-o parte in alta. Cel mai bine ar fi sa faci cate 3 seturi a cate 12 repetari. Abdomenele crunches Renunta la mingea medicinala sau la gantera si stai intins pe podea, cu genunchii flexati si cu talpile lipite pe podea.

Mainile le poti pune la ceafa sau in cruce peste piept. Tine muschii abdominali incordati si ridica-te si impinge in fata. Ai grija ca omoplatii sa nu mai atinga podeaua. Mentine contractia cateva secunde iar apoi lasa-te inapoi pe podea cu o miscare controlata, insa tot cu muschii abdominali incordati.

Ridicare din Plansa Acest exercitiu nu lucreaza bine doar abdomenul, ci si bratele.

  • Cu siguranţă aceasta este dorinţa multor femei pentru că se apropie vara.
  • Marina pierderea în greutate mușchi
  • Să readucem suplețea și formele frumoase ne ajută alimentația corectă, exercițiile eficiente și… câteva trucuri verificate în timp.
  • Miercuri, 20 Aprilieora Picioarele si abdomenul sunt doua dintre zonele cu probleme atunci cand vine vorba de slabit.
  • Oh venusul meu pierde în greutate

In plus, este ideal daca vrei sa avansezi spre flotari. Este irecomandat pentru ca iti creste stabilitatea mijlocului abdomen si spate inferior si iti tonifiaza in acelasi timp bratele.

Dieta pentru picioare subțiri în două săptămâni

Incearca sa faci 3 serii a cate ridicari pe fiecare parte, de trei ori pe saptamana. Abdomene la 90 de grade Incepe prin a stat intins pe spate cu mainile la tample sau in cruce peste piept. Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade si indoaie genunchii la un alt unghi de 90 de grade. Incearca sa ridicii omoplatii usor apoi revino in pozitie, mentinand muschii abdominali incordati. Nu trebuie sa te ridici folosind partea superioara a corpului si sub nicio forma nu trebuie sa-ti fortezi gatul atunci cand faci acest tip de abdomene.

Ridicari din picioare Pentru ultimul exercitiu metode de slabit la picioare intins pe spate, cu picioarele drepte si mainile intinse pe langa corp.

Apoi ridica picioarele la un unghi de 90 de grade iar din aceasta pozitie ridica picioarele spre tavan ca si cum ai face lumanarea. Revino la pozitia metode de slabit la picioare si efectueaza cat mai multe repetari.

metode de slabit la picioare nici un zahăr adăugat nu pierde greutate

Foloseste-te de muschii abdominali pentru a ridica picioarele. Inafara de acestea, in clipul video de mai jos ai si alte exemple de exercitii, care sunt la fel de eficiente pentru topirea grasimii de pe burta si tonifierea muschilor.

Daca o cum să pierdeți în greutate rapid permanent respecti cu strictete aceste exercitii de slabit pentru picioare si abdomen cu siguranta ca in scurt tip vei avea corpul pe care ti-l doresti.

metode de slabit la picioare pierdere în greutate cauze vârstnice

Surse: topfitnes.

Citițiși