John romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna. Cum să construiești corpul masculin ideal

Top 5 Cele mai eficiente metode de post intermitente

Corpul masculin perfect este în formă de X.

Pagina principala 5 metode de post intermitente: care este potrivită pentru dvs.? Am auzit cu toții despre cele mai recente diete de modă: planurile de mâncare fără grăsimi, fără grăsimi, cu varză, cu șase mese mici, cu legume crude, fără dressing, fără gluten, care se presupune că vă ajută să pierdeți în greutate rapid. Ce se întâmplă dacă ți-am spune că răspunsul la pierderea în greutate, îmbunătățirea compoziției corpului și simțirea mai bună nu este legat de dietă, ci în schimb sări peste mese din când în când?

Pentru unii, postul intermitent sau mersul pe o perioadă mai lungă de timp - de obicei între 14 și 36 de ore - cu puține sau deloc calorii, poate fi mult mai ușor decât ați putea crede.

Exerciții la sala de sport pentru a pierde în greutate pentru începători Confruntarea corpului cu pierderea de grăsime Daca ti-a placut articolul, apreciaza-l cu un share!

Și beneficiile ar putea merita. Postul intermitent înseamnă doar extinderea perioadei de post și să fii puțin mai conștient de programul tău de masă în general. Dar este potrivit pentru tine? Și ce metodă este cea mai bună?

Știința postului Încă din aniioamenii de știință au explorat beneficiile reducerii caloriilor prin omiterea meselor. În acea perioadă, un om de știință american a descoperit că reducerea semnificativă a caloriilor îi ajuta pe șoareci să trăiască o viață mai lungă și mai sănătoasă.

Mai recent, cercetările au descoperit același lucru la muștele fructelor, viermi rotunzi și maimuțe. În plus, există date care sugerează că limitarea consumului de alimente poate reduce riscul multor boli frecvente.

john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Unii cred că postul poate crește și capacitatea de reacție a organismului la insulină, care reglează glicemia și ajută la controlul foametei. Cele mai comune cinci metode de john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna intermitent încearcă să profite de fiecare dintre aceste beneficii. Dar diferite metode vor da rezultate mai bune pentru diferite persoane. În caz contrar, nu este sustenabil și beneficiile postului dvs. Deci, care este primul pas pentru a începe?

Mai jos, veți găsi cele mai populare cinci metode și elementele de bază ale modului lor de funcționare. Rețineți că postul intermitent nu este pentru toată lumea. Cei cu afecțiuni de orice fel ar trebui să se adreseze medicului înainte de a-și schimba rutina obișnuită. Rețineți că obiectivele personale și stilul de viață sunt factori cheie de luat în considerare atunci când alegeți o metodă de post.

Postul intermitent: 5 metode 1. John romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna Început de: Martain Berkhan Cel mai bun pentru: Persoane dedicate gimnasticii care doresc să piardă grăsimea corporală și să construiască mușchi.

În perioada de post, nu consumi calorii. Cu toate acestea, sunt permise cafeaua neagră, îndulcitorii fără calorii, sodă dietetică și guma fără zahăr. Nici un strop de lapte în cafea nu vă va strica.

5 metode de post intermitente care sunt cele mai bune pentru dvs.

Majoritatea practicienilor le va fi mai ușor să postească noaptea și dimineața. De obicei, întrerup postul la aproximativ șase ore după trezire. Acest program este adaptabil stilului de viață al oricărei persoane, dar este important să mențineți un timp de hrană consistent.

  • Top 5 Cele Mai Eficiente Metode De Post Intermitente | Sănătate și Nutriție

În caz contrar, hormonii din corp pot fi aruncați din lovitură și pot face ca lipirea de program să fie mai dificilă, spune Berkhan. Ce și când mâncați în timpul ferestrei de hrănire depinde, de asemenea, de când vă antrenați. În zilele în care vă exercitați, carbohidrații sunt mai importanți decât grăsimile.

În zilele de odihnă, aportul de grăsime ar trebui să fie mai mare. Indiferent de programul dvs. Pro: Pentru mulți, punctul culminant al acestui program este că în majoritatea zilelor, frecvența meselor este irelevantă. Acestea fiind spuse, majoritatea oamenilor consideră că este mai ușor să se împartă în trei mese deoarece de obicei suntem deja programați să mâncăm în acest fel.

john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Contra: Chiar dacă există flexibilitate în cand mâncați, Leangains are orientări destul de specifice pentru ce să mănânci, mai ales în legătură cu când lucrezi. Planul strict de nutriție și programarea perfectă a meselor în jurul antrenamentelor pot face programul un pic mai greu de respectat. Puteți afla mai multe despre detalii - precum și când să luați timpul pentru aceste mese - direct de la Leangains aici și aici. Este vorba despre moderație: poți mânca tot ce vrei, dar poate nu la fel de mult.

O felie de tort de ziua de naștere este OK, dar întregul tort nu este. Cum functioneaza: Postează 24 de ore o dată sau de două ori pe săptămână.

De ce este postul intermitent benefic pentru organism?

După ce postul s-a terminat, te întorci la mâncare normală. Cu toate acestea, timpul funcționează cel mai bine pentru dvs. Motivul principal?

john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Consumul în acest john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna va reduce aportul global de calorii fără a limita cu adevărat ceea ce puteți mânca - cât de des, conform Eat Stop Eat. Este important să rețineți că încorporarea antrenamentelor regulate, în special a antrenamentelor de rezistență, este esențială pentru reușita acestui plan, dacă pierderea în greutate sau îmbunătățirea compoziției corpului sunt obiective.

Pro: Deși 24 de ore pot părea mult timp fără a mânca, vestea bună este că acest program este flexibil.

john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Nu trebuie să mergeți totul sau nimic la început. Du-te cât poți fără mâncare în prima zi și crește treptat faza de post în timp pentru a-ți ajuta corpul să se adapteze. Pilon sugerează să începeți postul atunci când sunteți ocupat și într-o zi în care nu aveți nicio obligație alimentară cum ar fi john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna prânz de lucru sau un happy hour.

Alt avantaj? Acestea fiind spuse, acest lucru nu este gratuit pentru toți. O felie de tort de ziua de naștere este OK, spune el, dar întregul tort nu este.

Cum să identificați și să remediați erorile nutriționale comune

Contra: A merge 24 de ore fără calorii poate fi prea dificil pentru unii - mai ales la început. Mulți oameni se luptă să meargă perioade lungi de timp fără hrană, citând simptome enervante, inclusiv dureri de cap, oboseală sau senzație de nervozitate sau anxietate deși aceste efecte secundare se pot estompa în timp. Perioada îndelungată de post poate face, de asemenea, mai tentantă să te chinui după un post. Acest lucru poate fi ușor remediat Cum functioneaza: Războinicii în antrenament se pot aștepta să postească aproximativ 20 de ore în fiecare zi și să mănânce o masă mare în fiecare seară.

Ceea ce mănânci și când îl mănânci în acea masă mare este, de asemenea, cheia acestei metode. În timpul postului de 20 de cum pierdeți grăsimea burtă, puteți mânca câteva porții de fructe sau john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna crude, suc proaspăt și câteva porții de proteine, dacă doriți.

Mâncarea pe timp de noapte poate ajuta organismul să producă hormoni și să ardă grăsimi în timpul zilei, potrivit Hofmekler. În aceste patru ore contează și ordinea în care mâncați anumite grupuri de alimente. După ce ați terminat aceste grupuri, numai dacă vă este încă foame, trebuie să vă lipiți de niște carbohidrați. Contra: Chiar dacă este plăcut să mâncați câteva gustări, mai degrabă decât să mergeți fără alimente timp de peste 20 de ore, liniile directoare pentru ceea ce trebuie să mâncați și când pot fi greu de urmat pe termen lung.

Programul strict și planul de masă pot interfera, de asemenea, cu întrunirile sociale. În plus, a mânca o masă principală noaptea - în timp ce urmați instrucțiuni stricte cu privire la ce să mâncați și în ce ordine - poate fi dificil. Este deosebit de greu pentru cei care preferă să nu mănânce mese mari târziu în timpul zilei.

Exercițiu pentru a pierde in greutate de stomac și șolduri descărcare

Pierderea de grăsime pentru totdeauna Început de: John Romaniello și Dan Go Cel mai bun pentru: Șobolani de gimnastică care adoră zilele de înșelăciune.

Cum functioneaza: Nu sunteți complet mulțumit de dietele IF enumerate mai sus? Veți primi, de asemenea, o zi de înșelătorie în fiecare săptămână da! După aceea, restul ciclului de șapte zile este împărțit între diferitele protocoale de post. Romaniello și Go sugerează salvarea celor mai lungi posturi pentru zilele cele mai aglomerate, permițându-vă să vă concentrați asupra productivității.

Planul include, de asemenea, programe de antrenament folosind greutatea corporală și greutăți libere pentru a ajuta participanții să atingă pierderea maximă de grăsime în cel mai simplu mod posibil. Pro: Potrivit fondatorilor, în timp ce toată lumea ține post tehnic în fiecare zi - în orele în care nu mâncăm - majoritatea dintre noi o fac în mod întâmplător, ceea ce face mai dificilă culegerea recompenselor.

Fat Loss Forever oferă un program de șapte zile pentru post, astfel încât organismul să se poată obișnui cu acest program structurat și să profite de cele mai multe beneficii din perioadele de post. În plus, ai o zi completă de trișare.

🍀 9 trăsături ale corpului care spun totul despre personalitatea ta

Și cui nu iubește asta? Contra: Pe de altă parte, dacă aveți dificultăți în gestionarea zilelor de înșelăciune într-un mod sănătos, este posibil ca această metodă să nu fie potrivită pentru dvs.

Cum să construiești corpul masculin ideal 5 sfaturi pentru dezvoltarea formei masculine perfecte Construirea corpului masculin perfect sau ideal este un obiectiv înalt și, dacă vrei să-l atingi în viața ta, trebuie să urmezi un plan special conceput pentru a te ajuta să faci asta. În timp ce ridicați greutăți și mâncați bine este un început minunat, dacă doriți să vă construiți un fizic cu adevărat impresionant, un corp masculin ideal, cu proporții simetrice, trebuie să vă structurați fiecare aspect al programării pentru a face acest lucru și a-l face în cel mai scurt timp posibil. Vorbesc despre un corp masculin cu adevărat ideal: genul cu umeri largi, talie îngustă și picioare puternice.

Cu toate acestea, planul vine cu un calendar, menționând cum să postească și să facă mișcare în fiecare zi, ceea ce îl poate face mai ușor.

Cel mai bun pentru: Dieti disciplinați cu o greutate specifică obiectivului. Cum functioneaza: Acesta este ușor: mănâncă foarte puțin într-o zi și mănâncă normal în următoarea zi.

În zilele cu conținut scăzut de calorii, asta înseamnă o cincime din aportul normal de calorii.

Pentru a construi un corp masculin perfect, împingeți mai puțin și trageți mai mult

Folosind 2. Acestea sunt îmbogățite cu substanțe nutritive esențiale și le puteți sorbi pe tot parcursul zilei, mai degrabă decât să le împărțiți în mese mici. A doua zi, mănâncă normal.

john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Clătiți și repetați! Notă: Dacă antrenamentul face parte din rutina dvs. Poate fi inteligent să păstrezi orice antrenament în aceste zile, sau să salvezi sesiunile de transpirație pentru zilele tale normale de calorii. Pro: Această metodă se john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna la pierderea în greutate, deci, dacă acesta este obiectivul dvs. În medie, cei care reduc caloriile cu 20 până la 35 la sută văd o pierdere de aproximativ două kilograme și jumătate pe săptămână, potrivit site-ului web Johnson UpDayDownDay Diet.

Cel mai bun mod de a rămâne pe drumul cel bun este planificarea meselor din timp cât mai des posibil. Hrana pentru minte Corpul nostru are nevoie de timp pentru a se adapta, iar unii necesită mai mult decât alții. În timp ce aceste cinci metode sunt cele mai cunoscute în ceea ce privește integrarea perioadelor de post în programul de masă, există multe alte filozofii similare bazate pe momentul mesei.

Pentru cei care preferă o metodă mai fluidă, mai puțin rigidă, există și conceptul de a mânca intuitiv. Susținătorul dietei primare Mark Sisson este un susținător al Mănâncă CÂND Metoda Când foamea apare în mod naturalîn care dietele mănâncă pur și simplu ori de câte ori corpul lor le cere. Cu toate acestea, unii cred că acest lucru poate duce și la consumul excesiv sau la consumul excesiv de calorii, deoarece alegerile induse de foame ale corpului nostru pot fi mai calorice decât altfel.

Top 5 Cele mai eficiente metode de post intermitente De ce este postul intermitent benefic pentru organism?

Desigur, postul - indiferent de metodă - nu este pentru toată lumea. Dacă aveți afecțiuni medicale sau cerințe dietetice speciale, este inteligent să consultați un medic înainte de a face o postare intermitentă. Oricine o încearcă ar trebui să planifice, de asemenea, să fie foarte conștient de sine în timp ce posteste. Dacă nu sunteți de acord cu dvs.

Corpul nostru are nevoie de timp pentru a se adapta, iar unii necesită mai mult decât alții. Rețineți că hormonii pot face mai greu pentru femei să urmeze un plan de pierderea în greutate pe bcp decât pentru bărbați. Dacă nu te face să te simți mai bine, încearcă ceva diferit sau acceptă faptul că poate postul nu este pentru tine. A rămâne bine hidratat va face perioadele de post mult mai ușor de trecut, spune Pilon.

Repede peste noapte. Aruncă-ți un os și urmărește să postească noaptea. În acest fel, sperăm că dormi cel puțin opt dintre acele ore. Reconectați procesul de gândire.

john romaniello pierdere de grăsime pentru totdeauna

Poate fi o modalitate de a sparge monotonia îngrijorării cu privire la ceea ce trebuie să mănânci în continuare și când. Acesta este mentalul care vă pierde greutatea cu 98 rock permite să urmați un plan de post pe termen lung, spune el.

Poate părea contraintuitiv, dar cel mai bun plan este de multe ori să începi când ești ocupat - nu într-o zi în care vei sta pe canapea, dorind să gusti.

  • Construiți corpul ideal pentru bărbați cu acești 5 pași simpli
  • Sehen Tim und Struppi - Die Krabbe mit den goldenen Scheren - Kostenlos Online de

Loviți sala de gimnastică. Asocierea postului intermitent cu exerciții fizice consistente vă va ajuta să obțineți rezultate mai bune.

Citițiși