Cum să slăbească deltoidele

cum să slăbească deltoidele
  • Deltoidul posterior proiectează braţul înapoi.
  • Zona de ardere a grăsimilor timp de 50 de ani

Îndreptarea acestui mușchi poate provoca dureri semnificative și, în consecință, vă poate afecta gama de mișcare și forță. Cu un mușchi deltoid rănit, probabil că veți fi dificil să aruncați o minge, să executați împingeri, să înotați sau să faceți orice alt sport sau exercițiu care necesită mișcarea umărului.

cum să slăbească deltoidele

Dacă deltoidul dvs. Puteți vedea apoi un kinetoterapeut care poate prescrie exerciții de întindere și întărire care sunt o parte critică a procesului de reabilitare pentru o astfel de vătămare. După ce ați fost șters, puteți continua să lucrați la o gamă de mișcare și de întărire. Întindeți brațele în spatele spatelui cu mâinile împreună pentru partea anterioară, sau față, a deltoidului și trageți brațul peste piept și gât, pentru a întinde porțiunile din mijloc și din spate.

Zilele umărului Video: full training for the shoulders of theIunie Deltoidele posterioare, sau deltele posterioare, sunt esențiale pentru umerii stabili și sănătoși. Deltajele din spate de performanță vă împiedică să câștigați forța prin apăsarea de sus și prin apăsarea banchetei. Ele joacă, de asemenea, un rol crucial în poziția dumneavoastră.

Țineți fiecare întindere timp de 10 până la 30 de secunde sau prelungiți mușchiul în mod repetat pentru aceeași cantitate de timp pentru a vă întinde cum să slăbească deltoidele. Exerciții de rezistență izometrică Efectuați exerciții izometrice pentru a vă contracta deltoidul dacă mișcarea brațului provoacă cum să slăbească deltoidele - adesea devreme în procesul de reabilitare.

Stați cu fața la perete sau în lateral - cu brațul rănit cel mai aproape de perete - sau cu spatele la perete, în funcție de locația rănii, apoi apăsați mâna în perete cel puțin 5 secunde.

cum să slăbească deltoidele

Exerciții de rezistență dinamică Înlocuiți exercițiile izometrice cu exerciții de rezistență dinamică odată ce mișcarea brațului rănit nu mai provoacă durere. Efectuați ridicarea frontală și apăsarea militară pentru deltoidul anterior, rândul lateral de ridicare și vertical pentru deltoidul mijlociu, iar rândul îndoit și inversul pentru deltoidul posterior.

Deși deltoidul este în mod tehnic un singur mușchi, acesta are mai multe capete, sau secțiuni, fiind împărțit în trei părți: partea anterioară, posterioară și cea mediană a deltoidului, aflate în fața, spatele și exteriorul umărului. Cele trei părți ale deltoidului își au originile astfel: partea anterioară sau claviculară pe treimea laterală a claviculei, partea mediană sau acromială pe marginea laterală a acromionului și partea posterioară sau scapulară pe marginea posterioară a spinei scapulei. Toate cele trei porțiuni converg inferior spre un tendon triunghiular puternic ce se inseră pe tuberozitatea deltoidiană a humerusului. Mușchiul deltoid are o acțiune complexă, deoarece sunt posibile contracții separate ale celor trei parți precum și ale mușchiului în ansamblu.

Încercați un spotter în spatele dvs. Exerciții Plyometric Efectuarea de exerciții plyometrice explozive poate fi necesară aproape de sfârșitul programului de reabilitare dacă sunteți sportiv. De pierderea în greutate copac copac, aruncarea bolii medicamentului înapoi, vizează deltoidul anterior.

Acest exercițiu presupune aruncarea unei mingi de medicamente peste cap și în spatele corpului, pe cât posibil. Odată ce durerea inițială a scăzut, începeți să efectuați exerciții de rezistență dinamică de trei ori pe săptămână în zilele necontrolate pentru a vă restabili puterea.

Singura modalitate de a pierde grăsime este de a avea un deficit caloric în zilele noastre. Aceasta înseamnă că trebuie să consumăm mai puține calorii decât cheltuim în ziua noastră. De exemplu, dacă corpul nostru are nevoie de de calorii pentru a-și menține greutatea, Va trebui să mâncăm în mod constant cu de calorii mai puține în timp. În acest fel, adăugate la exercițiile de slăbit acasă, putem pierde grăsime într-un mod eficient și sănătos. Principala modalitate de a atinge un deficit energetic este prin alimente.

Încălziți-vă între cinci și 15 minute înainte de fiecare sesiune de exerciții, pentru a reduce riscul de accidentare. Consultați-vă medicul dacă durerea nu dispare sau revine în orice moment al procesului de reabilitare.

cum să slăbească deltoidele

Citițiși