Cum să pierdeți greutatea pe iifym

IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători
  1. IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători - Nutriție -
  2. Un motor de căutare trimis aici pentru că doriți o modalitate ușoară de a slăbi În ambele cazuri, aceasta nu este o coincidență.

Pește gras, precum somonul, sardinele și hamsiile Produse lactate cu grăsimi complete, precum brânza, smântâna, laptele integral cum să pierdeți greutatea pe iifym iaurtul Maioneză Nuci și unturi de cum să pierdeți greutatea pe iifym Uleiuri din fructe, nuci și semințe măsline Semințe, precum chia și inul Alimente bogate în carbohidrați Pâine, cereale, paste și produse coapte Leguminoase, precum fasolea, lintea, arahide, mazarea și soia Cereale, precum ovăz, grâu, orz, secară și orez Fructe, în special banane, plantane, mango și mere Pseudocereale, precum amarantul, hrișca, meiul, quinoa, tefful și orezul sălbatic Legume amidonice, cum ar fi cartofii, cartofii dulci, dovlecelul de iarnă și porumbul În timp ce urmărirea este importantă, nu este necesar să vă stresați cu privire la lovirea macros dvs.

Atâta timp cât nu treceți peste fiecare macronutrient cu mai mult de 5 grame sau cu mai puțin de 10 grame, ar trebui să vedeți în continuare rezultate. Se recomandă să rămâneți la 5 sau 10 grame pentru fiecare macronutrient pentru cele mai bune rezultate.

How To Enter Meals Into My Fitness Pal - Easy IIFYM Breakfast Recipe

Nivelul de activitate este contabilizat atunci când macro-urile sunt calculate inițial. Exercițiul este recomandat, dar nu este necesar. Poate fi o experiență de deschidere a ochilor Deoarece IIFYM se concentrează pe macronutrienți, mai degrabă decât pe calorii, acesta poate fi un instrument educațional excelent pentru persoanele care nu sunt familiarizate cu compoziția macronutrienților din alimente.

Cum se construiesc mese perfecte cu calculatorul IIFYM și Excel

De exemplu, o bară Snickers și 5,5 uncii de somon au aproape același număr de calorii, dar macronutrienți foarte diferiți. Este ușor să vezi cum învățarea pentru a-ți îndeplini macro-urile poate fi o experiență de deschidere a ochilor pentru cineva care nu le-a urmărit până acum. Te ajută să-ți atingi obiectivele de greutate Până în prezent, cercetările sunt contradictorii cu privire la faptul dacă manipularea macros-urilor tale afectează sau nu pierderea în greutate 3, 4, 5.

Unele dovezi sugerează că dietele cu un nivel mai mare de proteine, precum IIFYM, pot crește metabolismul și contribuie la menținerea pierderii în greutate mai mult timp, dar sunt necesare mai multe studii 6, 7, 8, 9. Indiferent, cercetările au arătat constant că reducerea caloriilor duce la pierderea în greutate pe termen scurt 10, Urmărirea alimentelor a fost, de asemenea, legată de pierderea în greutate de succes, astfel încât componenta de urmărire a IIFYM poate fi de asemenea benefică Aceasta poate fi o modalitate excelentă de a învăța echilibrul și cum să pierdeți greutatea pe iifym a ajuta oamenii să înțeleagă de unde provin majoritatea proteinelor, grăsimilor și carbohidraților.

Permiterea tuturor alimentelor poate elimina, de asemenea, o parte din presiune și vinovăție asociate cu alte metode de dietă mai restrictive, făcând o experiență mai plăcută Este flexibil și mai ușor de lipit Cu IIFYM, este ușor să-ți planifici mesele în jurul stilului tău de viață fără să te simți limitat. De exemplu, dacă știți că veți lua masa, puteți căuta informații despre nutriție înainte de cum să pierdeți greutatea pe iifym și apoi puteți ajusta restul meselor în funcție de nevoie.

IIFYM (Dacă se potrivește cu macro-urile dvs.): Ghid pentru începători

Această flexibilitate poate face ca IIFYM să fie mai ușor de respectat, deoarece este mai puțin probabil să te simți restricționat. IIFYM funcționează pentru tot felul de oameni, inclusiv pentru cei care urmează diete speciale precum vegan, vegetarieni, paleo sau fără gluten. Deoarece nu există restricții speciale, toate tipurile de bucătării și stiluri de gătit se încadrează în planul IIFYM. Deoarece toate alimentele sunt permise, mulți oameni găsesc mai ușor să se lipească, crescând probabilitatea de a-și atinge obiectivele.

O multitudine de cercetări au descoperit că dietele nu funcționează pe termen lung, iar marea majoritate a oamenilor ajung să recupereze cel puțin o parte din greutatea pe care au pierdut-o 16, 17, Abordarea altor factori dincolo de o simplă dietă, cum ar fi motivația, emoțiile, somnul și stresul poate ajuta oamenii să se oprească mai mult cu succes 19, 20, 21, Programul IIFYM oferă acces la antrenorii online, dar aceștia nu sunt obligați să aibă o pregătire formală în nutriție sau dietetică.

cum să pierdeți greutatea pe iifym cla mp fat burner

Lucrul cu un dietetician sau un alt profesionist în nutriție poate fi un mod mai sigur și mai eficient de a aborda acești factori într-o manieră personalizată. Fără accent pe micronutrienți Cu atât de mult accent pe macronutrienți, importanța micronutrienților precum vitaminele și mineralele este oarecum ignorată.

Calculator macro • Calculați macro-urile gratuit • Macronutrienți

În timp ce IIFYM încurajează o dietă cu alimente întregi, nu se urmărește de fapt faptul că oamenii obțin suficiente vitamine și minerale.

Cercetările arată că multe diete de tip fad nu furnizează suficiente vitamine și minerale, așa că este probabil ca cel puțin unii oameni din dieta IIFYM să apară și ei 23, 24, Poate fi o idee bună să analizați dieta dvs. IIFYM pentru a vă asigura că veți obține destui micronutrienți.

cum să pierdeți greutatea pe iifym pierde greutatea nu curbe

De asemenea, poate doriți să luați în considerare adăugarea unui supliment mineral-multivitamină, dacă este nevoie. Nu ia în considerare condițiile de sănătate Este posibil ca IIFYM să nu fie adecvat tuturor, în special persoanelor cu afecțiuni de sănătate care necesită diete speciale. De exemplu, persoanele cu diabet trebuie să-și monitorizeze aportul de carbohidrați, iar cei cu boală renală trebuie să vegheze la consumul de sodiu, fosfor și proteine.

cum să pierdeți greutatea pe iifym ajutați la pierderea în greutate edinburgh

Poate fi posibilă modificarea unei diete Cum să pierdeți greutatea pe iifym pentru a funcționa cu aceste considerente speciale, dar este recomandată o îndrumare mai detaliată a unui dietetician sau a unui alt profesionist în nutriție. Ar putea crește riscul mâncării tulburate pentru unii În timp ce urmărirea macronutrienților poate ajuta oamenii să își atingă obiectivele de sănătate, aceasta poate declanșa o alimentație dezordonată la unii indivizi.

Cercetările au descoperit o asociere puternică între urmărirea alimentelor și a fitnessului și dezvoltarea tulburărilor de alimentație, în special la femeile tinere Este important ca profesioniștii din domeniul sănătății să analizeze afecțiunile alimentare înainte de a recomanda diete, cum ar fi IIFYM.

  • Este dieta flexibilă, sau IIFYM, secretul succesului de slăbire? - Healths -
  • Calculator macro • Pierdeți greutatea în mod corect • Calculați-vă macro-urile

Este important să vă asigurați că primiți destui micronutrienți în acest plan și să căutați îndrumări profesionale, după cum este necesar. Linia de jos IIFYM este o opțiune de dietă flexibilă pentru persoanele care doresc să slăbească și să construiască masa musculară fără să se simtă prea restricționate. Aceasta presupune calcularea cât de multe grame de proteine, grăsimi și carbohidrați ai nevoie pentru a mânca în fiecare zi, apoi urmărirea aportului alimentar pentru a vă asigura că îndepliniți aceste macro-uri.

Calitatea față de cantitate pare a fi noua mantră a alimentației ănătoae. Consumatorii consumă mai puține alimente procesate și caută produse cu ingrediente mai puține și mai simple. Și se pare că sunt mai puțin preocupați de numărarea caloriilor și sunt mai interesați să-și facă numărarea caloriilor. Dar unii încă pledează pentru o abordare mai cuantificată. Adepții folosesc de obicei un calculator IIFYM pe un site web sau o aplicație pentru a determina câte calorii au nevoie pentru a pierde în greutate, pentru a-și menține greutatea sau pentru a câștiga mușchi.

Cu toate acestea, IIFYM nu urmărește micronutrienții și s-ar putea să nu fie adecvat pentru persoanele cu anumite afecțiuni medicale sau pentru cei care riscă o tulburare alimentară. Unii oameni consideră că este dificil să țină greutatea pe termen lung și pot beneficia de colaborarea cu un profesionist în nutriție pentru mai multe îndrumări și sprijin. Deoarece toate alimentele pot fi savurate pe IIFYM, mulți oameni consideră că sunt mai puțin restrictive și mai ușor de respectat decât alte diete.

Poate fi o opțiune excelentă pentru cei care caută flexibilitate și echilibru în timp ce își ating obiectivele de pierdere în greutate.

Citițiși