Cum să găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor

Cum să determinați zona de ardere a grăsimilor

Pagina principala Calculator de frecvență cardiacă țintă Exercițiul este, în mod evident, esențial pentru menținerea unui stil de viață sănătos - dar dacă nu depuneți suficient efort, timpul petrecut la mișcare ar fi putut fi petrecut cu mai multă înțelepciune sau dacă vă împingeți prea tare, ați putea fi expus riscului de tulpini musculare și alte leziuni.

Deci, cum îți poți da seama dacă exersezi la intensitatea potrivită?

Calculator de frecvență cardiacă țintă

Potrivit experților, totul este în ritmul cardiac - și a avea o frecvență cardiacă țintă este esențială atunci când măsoară cât de intens este exercițiul. Calculator de frecvență cardiacă țintă Aveți următoarele erori Găsirea ritmului cardiac de odihnă Ritmul cardiac de odihnă vă poate ajuta să determinați cât de potrivit sunteți sau nu!

Cu cât ritmul cardiac este mai mic atunci când nu faceți nimic, cu atât sunteți mai în formă fizică. O frecvență cardiacă ridicată vă poate pune în pericol diferite tipuri de boli de inimă.

Pentru a vă găsi ritmul cardiac în repaus, găsiți un ceas sau un ceas care are mâna a doua.

cum să găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor

Înainte să te ridici din pat dimineața, găsiți pulsul fie la încheietura mâinii, fie pe partea laterală a gâtului, folosind arătătorul și degetul mijlociu. Nu folosiți degetul mare. Numărați câte bătăi simțiți în 10 secunde, apoi multiplicați acest lucru cu 6.

Cum sa Scapi de Burta - 5 Secrete de la Psiholog

Aceasta este ritmul cardiac de odihnă. Zonele țintă Indiferent dacă obiectivul dvs. Zona dvs. Iată câteva exemple de zone țintă diferite bazate pe diferite niveluri de fitness: Dacă luați orice tip de medicament pentru tensiunea arterială sau dacă aveți orice tip de problemă cardiacă, vă rugăm să consultați medicul înainte de a încerca orice tip de rutină de exerciții.

Care este frecvența cardiacă țintă pentru arderea grăsimilor?

Cardio pentru scăderea în greutate - găsiți ritmul cardiac potrivit

Experții au risipit acest mit și l-au culcat de multe ori, dar merită reafirmat. Conceptul de zonă ideală pentru arderea grăsimilor a apărut deoarece la intensități mai mici de efort dacă faceți cardio, de exemplumai multe grăsimi sunt arse în raport cu glicogenul, substanța care stochează carbohidrații în corpul dumneavoastră. S-ar putea să pară grozav - dar când te uiți la arderea caloriilor, cifrele sunt foarte diferite.

cum să găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor

Un pic de știință Un studiu a fost realizat la Universitatea din Southern Maine, care a implicat două grupuri de persoane care fac diferite tipuri de exerciții. Un grup a mers cu bicicleta la o rată constantă timp de 3,5 minute intensitate scăzută.

Celălalt grup a efectuat trei sprinturi de 15 secunde, alergând cât de repede au putut într-un spațiu scurt de timp intensitate mare.

Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor

Grupul de pe motociclete a ars 29 de calorii în timpul exercițiului, comparativ cu doar 4 calorii arse de sprinteri. Modalități de măsurare a ritmului cardiac Dacă vă cel mai bun raport de ardere a grăsimilor acum să vă măsurați ritmul cardiac pentru a vedea cât de eficient ardeți grăsimi, există o serie de moduri în care puteți face acest lucru, multe dintre ele datorită tehnologiei moderne: Folosiți un monitor de ritm cardiac.

Aceste gadgeturi sunt disponibile în majoritatea magazinelor de sport și sunt de obicei atașate la corp folosind o curea.

cum să găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor

Îți măsoară ritmul cardiac în timp ce faci mișcare, iar multe dintre ele în zilele noastre pot fi conectate cu un computer pentru a-ți vedea rezultatele mai cuprinzător. Utilizați un ceas inteligent sau un dispozitiv de tip FitBit. Următoarea generație de ceasuri inteligente este orientată către cei cărora le place să-și păstreze fitnessul - mulți dintre ei trimit notificări dacă nu ați atins ținta pasului pentru ziua respectivă cum să găsiți zona dvs de ardere a grăsimilor dacă detectează că ați stat prea mult timp așezat!

  • Pierderea în greutate care iese din ssri
  • Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor Găsiți inimii ardere Add: rocad32 - Date: - Views: - Clicks: Mai mult, aceste celule, care cresc si ca numar si ca dimensiune, produc cantitati anormale de hormoni diferiti.
  • Cardio pentru scăderea în greutate - găsiți ritmul cardiac potrivit Acest articol vă va ajuta determina cea mai buna frecventa cardiaca pentru slabire.
  • Găsiți rata inimii mele de ardere a grăsimilor |
  • Pierdere în greutate dr în nashville tn
  • Este excelent pentru începători, cei care nu sunt în formă fizică bună și încep doar antrenamente sportive regulate.

Trackerele de tip FitBit vă pot măsura, de asemenea, ritmul cardiac și vă pot ajuta să descifrați dacă ați atins încă rata țintă. Du-te la școala veche: verificați periodic încheietura mâinii și gâtului. Ați încercat oricare dintre aceste metode? Ați observat o diferență între antrenamentele de intensitate mare și exercițiul de intensitate scăzută?

Citițiși